Indien een artikel defect gaat, kan u op onze uitstekende service rekenen.
 
U hoeft uw aankoopfactuur zelfs niet voor te leggen, dit staat in ons facturatiesysteem zodat we deze snel terugvinden.
U bezorgt ons het defect artikel terug met vermelding van het probleem.
Wij kijken het zelf eerst na voor het terug naar de fabrikant gaat onder garantie.
Voor grote toestellen vragen wij om de originele verpakking te bewaren voor in het geval dit terug naar de fabrikant moet gestuurd worden onder garantie. Hebt u deze originele verpakking niet meer dan zijn we genoodzaakt om verpakkingskosten aan te rekenen.
Garantie wordt kosteloos afgehandeld. Wij houden u van elke stap op de hoogte via e-mail.
Als consument hebt u recht op 2 jaar garantie. Voor batterijen van een toestel bedraagt de garantietermijn 1 jaar.
Handelaars hebben recht op 1 jaar garantie
 
N Joy computer systemen worden bij ons in het atelier zelf hersteld, ook onder garantie. Hiervoor hebben wij een overeenkomst met de fabrikant. Op deze systemen rust een garantietermijn van 3 jaar voor zowel consumenten als handelaars.